Zillertal_11.-18.7.2020

Bydlo v Bichlu (vedle Ramsau in Zillertal). V neděli výjezd z Mayrhofenu Ahornbahnem, pak na chatu Karl-von-Edel-Hütte. Odtud neplánovaný výstup na hřeben Popbergschneid (vedle Toreggenkopf) a po něm celkem náročný (místy II UIAA) postup pod Ahornspitzi; skončili jsme v cca 2 700 m. Běh na lanovku, stihli jsme (celkem 12 km; převýšení 1762 m) a v 1630 jsme v Mayrhofenu na koupáku :-).

Pondělí nádherně a pohodový cyklovýlet podél Zilleru dolů. Super hřiště v Zell; vláčkem zpět z Uderns (20 km); kolem 1530 jsme na koupáku v Zilleru :-).

Úterý - dětská feráta pod Gasthausem Zimmereben. Nastupujeme kolem půl devátý a jsme téměř sami. Výborně zajištěná cesta s různými hracími prvky, ale poctivé béčko to je. Přejezd do Finkenbergu a lanovko nahoru, je zde obrovskej herní dětskej areál, ale dnešek už máme splněno, tak zde asi 1,5 hodiny zevlujem. Kolem třetí již jsme ve Finkenbergu na koupáku :-).

Středa - je nejistá, spíš špatná situace a kalný ráno; tak se nakonec rozhoupáme a jedem na přehradu Slegeisgrung nad Ginzlingem. Odtud jdeme pohodový výšlap do sedla Pfitscher Joch (2 250 m); na zamýšlenou Rotbachlspitzi už je pozdě a nebyla provedena motivace :-). Tak dáváme na chatě jedno a jdeme zpět; celkem 12,5 km a 1050 m převýšení. Odpoledne stíháme s natěšenou Evčou spodní kus feraty Talbach (B/C).

Čtvrtek - už je hnusně, tak jedem vlakem do Fügenu; muzeum je zavřený, tak lanovkou na Spieljoch. Vojta po 5 minutách na hřišti převrhne vor na jezírku a oba jsou po kolena durch :-). Tak razíme dolů, domů a v suchých věcech na feratu Talbach. Mraky borůvek a nezralejch ostružin

Pátek - hnusně, dáváme výbornou stěnu v Aschau (plus skvělej boulder), oběd ve Stummu a poslední koupačku v termálech Erlebnistherme Zillertal - to je FAKT BOMBA; voda všude tak 34-36 °C, slanej bazén, venkovní, vířivky, dlouhý tobogány - pecka.

Odjíždíme s náměty na dalších pět týdnů aktivní dovolený....:-)